منطقه باسین اکسپرس 2022

آوریل 11, 2022
0 دیدگاه
منطقه باسین اکسپرس 2022

منطقه باسین اکسپرس

منطقه باسین اکسپرس به منطقه مرکزی بین بخش اروپایی قدیم و بخش اروپایی مدرن استانبول گفته می شود.

این منطقه در مدت کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کند.

منطقه باسین اکسپرس در اطراف بزرگراه اصلی که فرودگاه آتاتورک (Atatürk Airport)را به فرودگاه جدید استانبول متصل می کند واقع شده است.

این منطقه به خاطر نزدیک بودن به بزرگراه امکان دسترسی سریع و آسان به مناطق مهم استانبول مانند بشیکتاش و فاتیح را فراهم ساخته است.

نزدیکی این منطقه با مسیرهای ارتباطی مهم باعث رشد روز افزون این منطقه شده و سرمایه گذاری گسترده ای روی آن صورت گرفته است.

در این منطقه چندین بیمارستان بزرگ با تجهیزات کامل وجود دارد، همچنین مراکز آموزشی برجسته، مراکز آموزش عالی و چندین مرکز خرید قرار دارد.

منطقه باسین اکسپرس

خرید ملک در منطقه باسین اکسپرس

خرید ملک در منطقه باسین اکسپرس از این رو دارای اهمیت است که مراکز خرید مهم ازجمله مال آو استانبول و 212 را در بر دارد.

باسین اکسپرس یکی از مهمترین مناطق سرمایه گذاری برای خرید ملک در بخش اروپایی استانبول است.

این منطقه به شهرداری Bağcilar تعلق دارد و به دلیل نزدیک بودن به فرودگاه و مرکز شهر استانبول، از موقعیت بی نظیری برخوردار است.

شهرداری استانبول از نظر پروژه های زیرساختی مانند شبکه های حمل و نقل و سایر خدمات به این منطقه توجه ویژه ای دارد.

برای خرید ملک در منطقه باسین اکسپرس می توان به پروژه های بزرگ مسکونی و سرمایه گذاری در مراکزی از جمله هتل ها و مراکز خرید اشاره کرد.

به دلیل تنوع املاک و مستغلات و همچنین پروژه های جدید، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی این منطقه را انتخاب می کنند .

خرید ملک در منطقه باسین اکسپرس بسیار هوشمندانه است، چون ساختمانهای تجاری مناسب برای همه نیازها اعم از تأسیس شرکت، دفاتر اداری و حتی سرمایه گذاری وجود دارد.

خرید ملک در منطقه باسین اکسپرس

ارزش اقتصادی منطقه باسین اکسپرس

یکی از عوامل تاثیرگذار روی ارزش اقتصادی منطقه باسین اکسپرس نزدیکی به کانال استانبول است، این مسیر با هدف انتقال ترافیک از تنگه بسفر طراحی شده است.

کانال استانبول یکی از بزرگترین پروژه هایی است که دولت ترکیه خواهان اجرای آن است، این کانال 45 کیلومتر طول دارد.

کانال استانبول بین 250 تا 1000 متر عرض و 25 متر عمق داشته، دریای سیاه را به دریای مرمره متصل خواهد کرد.

این منطقه در سال های اخیر رشد و توسعه زیادی داشته و توجه دولت ترکیه و بخش خصوصی را به خود جلب کرده است.

ارزش اقتصادی منطقه باسین اکسپرس به عنوان یک زیرساخت یا ویژگی برای خرید آپارتمان یا ملک و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران است.

این منطقه دارای یک شبکه حمل و نقل مدرن و به هم پیوسته است که سه جاده اصلی E5 ، بزرگراه TEM و جاده ساحلی را به هم وصل می کند.

اتصال منطقه به بزرگراه شمالی مارمارا که آن را به یک نقطه اتصال بی نظیر برای بیشتر جاده ها و بزرگراه های بین المللی کرده است.

ارزش اقتصادی منطقه باسین اکسپرس

مزیت های منطقه باسین اکسپرس

از مزیت های منطقه باسین اکسپرس دسترسی آسان به فرودگاه های مهم شهر است و باعث شده ارزش این بخش از استانبول به شکل چشمگیری افزایش بیابد.

در بین مناطق مختلف شهر استانبول، منطقه باسین اکسپرس جز بهترین مناطقی است که می توان برای خرید ملک در آن اقدام کرد.

اگر می خواهید ارزش افزوده و سوددهی در خرید ملک را تجربه کنید، با مشاوران شرکت ماه استانبول تماس بگیرید.

وجود امکانات رفاهی، مراکز خرید مهم، بیمارستان و مراکز آموزشی برجسته در نزدیکی منطقه باسین اکسپرس موجب شده تا ارزش این بخش از استانبول به شکل چشمگیری افزایش بیابد.

در کنار جاده باسین اکسپرس آپارتمان های مدرن و زیبایی وجو دارند که با فرودگاه آتاتورک فقط 10 دقیقه فاصله دارند و از مزیت های منطقه باسین اکسپرس است.

وجود چهار بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در کنار آزمایشگاه‌ ها و داروخانه‌ ها در این منطقه بر ارزش منطقه به‌ عنوان مناطق بالقوه اقتصادی افزوده است.

سرمایه گذاری در منطقه باسین اکسپرس

سرمایه گذاری در منطقه باسین اکسپرس

سرمایه گذاری در منطقه باسین اکسپرس دارای اهمیت بالایی است، چون دومین نبض تجاری شهر استانبول پس از جاده ماسلاک است و دو بزرگراه شهر را به هم متصل می کند.

در این منطقه بیش از 4 شهرداری در شهر وجود دارد که عبارتند از کوچوک چکمجه، باهچلی اولر، باشاک شهیر و گونشلی.

سرمایه گذاری در منطقه باسین اکسپرس به دلیل کانال استانبول جذاب است چون این کانال چهره استانبول اروپایی را تغییر داده و یک جزیره کوچک را ایجاد خواهد کرد.

منطقه باسین اکسپرس در قلب استانبول اروپایی قرار دارد و تبدیل شدن این منطقه به یک مکان تجاری و مسکونی برتر طی ده سال آینده است.

این منطقه یک شهرک بین ‌المللی است که یک قطب ایده ‌آل برای تمام سرمایه ‌گذارن و خریداران خانه در استانبول است.

اگر به دنبال خرید خانه و سرمایه گذاری در منطقه باسین اکسپرس هستید، از نظر حمل و نقل عمومی نیز ایستگاه ‌های مترو و اتوبوس در این منطقه وجود دارد.

برای داشتن اطلاعات شفاف و دقیق از خرید ملک در ترکیه، سرمایه گذاری در ترکیه و روند اداری آن می توانید با مشاوران شرکت ایستمون تماس بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه