معتبرترین و بهترین سایت خرید خانه در ترکیه+ 5 نرم افزار

آوریل 22, 2023
0 دیدگاه

با انواع سایت خرید خانه در ترکیه آشنا شوید

در چند سال اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی و شرایط موجود، افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری و خرید ملک در ترکیه کشورهای همسایه هستند. با توجه به امکان اخذ اقامت و حتی پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک، این کشور یکی از بهترین و ممکن‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری برای ایرانیان به حساب می‌آید. در اولین گام هم بسیاری به سراغ یه  سایت خرید خانه در ترکیه می‌روند. جستجو در سایت‌های خرید و فروش ملک در ترکیه کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری نسبت به متراژ، نقشه واحدهای آپارتمان‌ و همچنین قیمت‌ها بدست آورند و راحت‌تر از هر زمان دیگری تصمیم‌گیری نمایند.

در حال حاضر سایت‌‍‌های بسیار زیادی در حوزه املاک مشغول به فعالیت هستند. چنانچه شما هم از علاقمندان به اخذ شهروندی و اقامت ترکیه هستید و قصد خرید خانه و یا آپارتمان در این کشور را دارید، ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم. زیرا قصد داریم شما را چند سایت معتبر مربوط به این حوزه، آشنا کنیم. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید و همراه ما باشید.

چرا باید به سراغ سایت خرید ملک در ترکیه برویم؟

شاید ترکیه فاصله چندانی با ایران نداشته و سفر به آن بدون هیچ دردسری انجام گیرد، اما خرید و فروش ملک در آن بدون دانش و اطلاعات کافی، نه تنها زمانبر بوده، بلکه هزینه‌های جبران ناپذیری را می‌تواند به دنبال داشته باشد. اگر بخواهید به تنهایی سراغ بررسی و بازدید ساختمان‌ها و آپارتمان‌‌های ترکیه بروید، باید وقت و هزینه زیادی را در این کشور صرف کنید که اصلا عقلانی نیست.

در نتیجه برای سهولت در انجام کارها، مهترین و راحت‌ترین راه استفاده از سایت خرید خانه در ترکیه است. با کمک سایت‌های املاک در ترکیه، می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خرید آپارتمان و خانه در ترکیه را بدست آورید و سود قابل توجهی را هم کسب نمائید.

به دلیل استقبال بیش از حد ایرانیان برای خرید خانه در ترکیه، شرکت‌های ایرانی بسیاری در این کشور تاسیس شده و هرکدام با راه‌اندازی سایت‌های مختلف و ایجاد نمایندگی در تلاش‌اند تا علاقمندان را به اهدافشان برسانند. علاوه بر این، شرکت‌ها در تمام مسیر خرید ملک همراهشان بوده و اجازه هیچگونه کلاهبرداری را به فروشندگان نمی‌دهند. این مسئله خصوصا در شرکت ایستمون بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید، به چشم می‌آید. وکیل معتبر شرکت ایستمون از لحظه امضای قرارداد تا ثبت سند و تحویل آن همراه خریداران بوده و به آنها در پیشبرد هرچه بهتر فرآیند خرید کمک می‌کند.

مزایای خرید ملک در ترکیه

قبل از اینکه به سراغ معرفی سایت خرید خانه در ترکیه برویم، قصد دارم تا شما را با برخی از مزایای خرید خانه در ترکیه آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید خرید خانه در بسیاری ازکشورها از قدیم الایام یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری و افزایش سرمایه بشمار می‌آید. چند سالی‌ست که خرید خانه در ترکیه به دلیل اخذ اقامت در میان ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفته و ترکیه توانسته از این نظر در میان دیگر کشورها رکورد‌دار فروش باشد.

بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت؛ پس از خرید خانه در این کشور درب‌های جدیدی از فرصت‌های بهتر برای زندگی به روی شما باز می‌شود. زیرا در این نوع از سرمایه‌گذاری، علاوه بر سود اقتصادی، امکان اخذ اقامت و شهروندی ترکیه برای شما فراهم می‌شود و همین موضوع می‌تواند زمینه‌ای برای دریافت حق کار و فرصت‌های شغلی عالی، برخورداری از سیستم آموزشی مناسب و استفاده از خدمات بیمه درمانی با کیفیت به شمار آید.

از دیگر مزایای خرید ملک در ترکیه می‌توان به نزدیکی به ایران و رفت و آمد آسان آن اشاره داشت. همچنین قیمت ملک در ترکیه از بسیاری از شهرهای ایران پایین‌تر و در مقابل امکانات رفاهی و خدماتی در ترکیه بالاتر است. از دیگر مزیت‌های این سرمایه‌گذاری عبارتند از:

  • افزایش ارزش ملک با افزایش هر متر مربع
  • برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی فراوان
  • امکان خرید خانه به صورت قسطی و یا اخذ وام
  • امکان سفر به صد و یازده کشور دنیا بدون نیاز به ویزا با پاسپورت ترکیه

برای اینکه بتوانید از گزند کلاهبرداران و افراد سود جو در امان باشید، بهترین کار بررسی دقیق و ارتباط با مشاوران معتبر در این حوزه است. همچنین با کمی جست‌وجو در این سایت‌ها می‌توانید به صورت آنلاین و بدون هزینه در ترکیه، با انواع مختلفی از خانه‌ها همراه با جزئیات و مشخصات دقیق، آشنا شده و اطلاعات کاملی بدست آورید. حتی با کمی گشت‌وگذار در این سایت‌ها می‌توانید موارد بسیار مناسب با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای پیدا کنید. (البته قابل به ذکر است، هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانند گزینه مناسبی برای جایگزینی آفرهای اختصاصی شرکت ایستمون باشند!)

معرفی 10 سایت معتبر خرید خانه در ترکیه

بعد از اینکه درباره مزایا و امکانات زندگی در ترکیه با شما صحبت کردیم، حال نوبت به معرفی سایت خرید خانه در ترکیه می‌رسد. همانطور که کمی قبل‌تر گفتیم، برای خرید خانه در ترکیه نیاز به دانش، اطلاعات و زمان کافی دارید. بنابراین بهترین و عاقلانه‌ترین راه مراجعه به سایت‌های خرید ملک در ترکیه است. در ادامه شما را با 5 سایت برتر در این حوزه آشنا می‌کنیم:

1.صاحبیندن Sahibinden

از معتبرترین سایت‌های معاملات ملکی در ترکیه، می‌توان به وب سایت صاحبیندن اشاره داشت که ماهانه چیزی حدود 10 الی 15 میلیون بازدید کننده دارد. محیط این وب سایت را می‌توان به سایت‌های ایرانی همچون؛ دیوار تشبیه کرد. شما در صاحبیندن با بخش‌های متفاوت و متعددی اعم از؛ املاک، وسایل نقلیه، قطعات تزئینی، اکسسوری، قطعات یدکی، تجهیزات صنعتی، وسایل دست دوم و هر آن چیزی که به آن نیاز دارید روبه‌رو می‌شوید.

ناگفته نماند که بخش املاک این سایت به صورت تخصصی به معرفی گزینه‌های مختلفی مانند: واحد ویلایی، واحد مسکونی و آپارتمانی، پروژهای در حال ساخت، دفتر کار و محیط اداری در اکثر شهرها و مناطق محبوب ترکیه می‌پردازد.

2.املاک حوریت Hurriyet Emlak

بدون شک یکی دیگر از بهترین و معتبرترین سایت‌های خرید ملک در ترکیه، سایت املاک حریت است که از نظر بازدید در طول ماه شرایط مشابه به وب سایت صاحبیندن را دارد. به غیر از استانبول شما می‌توانید برای خرید و فروش ملک در مناطق و شهرهای مختلف دیگر همچون؛ آنکارا، ازمیر و … به این سایت مراجعه نمایید. علاوه بر خرید و فروش، این وب‌سایت خدمات دیگری مانند: اجاره ماهانه، اجاره روزانه و پروژه‌های در حال ساخت را در دسترس شما قرار می‌دهد.

3.املاک زینگات

یکی دیگر از وب سایت‌های پربازید و معتبر در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه، زینگات می‌باشد که ماهانه چیزی نزدیک به 5 تا 8 میلیون بازدیدکننده دارد. وب سایت زینگات همانند دیگر رقبای خود به صورت روزانه املاک و خانه‌های جدیدی را برای خرید، فروش و حتی اجاره در فهرست خود قرار می‌دهد.

4.املاک ملیت Milliyet Emlak

از دیگر وب سایت خرید خانه در ترکیه می‌توان به سایت املاک ملیت اشاره داشت. جالب است بدانید در وب سایت ملیت املاک تعداد بازدید کننده‌گان به 100 میلیون نفر و در وب سایت ملیت این رقم چیزی حدود 5 میلیون بازدید کننده می‌باشد. این وب سایت علاوه بر بخش خرید، فروش و اجاره ملک در ترکیه، بخش دیگری شامل وبلاگ دارد که اخبار و اطلاعات مربوط به راهنمای خرید خانه در شهرهای محبوب ترکیه را به کاربران ارائه میدهد.

5. سایت hepsi emlak

هپسی املاک جزء آن دسته از سایت خرید خانه در ترکیه به شمار می‌آید که به صورت تخصصی بر روی خرید، فروش و همچنین اجاره املاک فعالیت می‌کند. پروژه‌های بسیار متفاوت و مختلفی در این سایت معرفی شده که شما با ایجاد فیلترهای مختلف می‌توانید خانه مدنظر خودتان را بیابید.

اما بهترین انتخاب: از ایستمون بخرید!

ایستمون یکی از شرکت‌های فعال در حوزه املاک ترکیه‌ست که بیش از 12 سال فعالیت تخصصی در بازار بین‌الملل پشت آن قرار دارد. شرکتی فعال که همواره با آفرهای جذاب خود، سرمایه‌گذاران و حتی علاقمندان به سرمایه‌گذاری را مجذوب خود کرده و سرمایه‌گذاری‌های سودآوری را برایشان رقم زده است. سایت خرید خانه در ترکیه ایستمون هم در طی این چندسال همواره فعال بوده و پروژه‌های زیادی را معرفی می‌کند. پروژه‌هایی در کشور ترکیه، قبرس شمالی و حتی دبی که هرکدام با امکانات خارق‌العاده و آفرهای جذاب و شگفت‌انگیز می‌تواند فرصتی فوق‌العاده برای رشد سرمایه‌ باشد. اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر از این آفرها هستید، همین الان با ما در ارتباط باشید.

و در آخر

در این مقاله شما را با برخی از سایت‌های معتبر از جمله سایت ایستمون آشنا کردیم. اگر به دنبال یک سرمایه‌گذاری سودآور هستید، توصیه داریم همین الان با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما آفرها و پروژه‌های متناسب با نیاز شما را برایتان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه