بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول در سال 2023

ژانویه 9, 2023
0 دیدگاه
بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول در سال 2023

شناخت بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

آیا میخواهید در استانبول زندگی کنید؟ آیا قصد خرید خانه در استانبول را دارید؟ استانبول به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ترکیه و همچنین شهری با دراختیار داشتن امکانات پیشرفته، قطب مهاجرت ترکیه لقب گرفته و افراد زیادی را برای زندگی و سرمایه‌گذاری به سمت خود کشانده است. اما مسلما بدون آشنایی و شناخت بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول، نمیتوانید آن زندگی رویایی و ایده‌الی که به دنبالش هستید را به واقعیت تبدیل کنید. باید بگوییم؛ در حال حاضر استانبول بیش از 39 منطقه دارد و تمامی این مناطق از امکانات و ویژگی‌هایی منحصر به فرد برخوردارند که زندگی در آنها میتواند بسیار لذت بخش باشد.

از همین‌رو ما در ایستمون همواره به مشتریان و علاقمندان به زندگی در استانبول میگوییم؛ هدف خود را از زندگی در این شهر بزرگ مشخص کنند. آیا میخواهید به ادامه تحصیل در این شهر بپردازید؟ آیا محل کارتان در این شهر است و میخواهند به آن نزدیک باشید؟ درواقع شناخت بهترین منطقه استانبول در تصمیم‌گیری بهتر برای زندگی و نزدیک بودن به شرایط‌تان در این شهر حائز اهمیت است. از همین رو در این مقاله میخواهیم بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید خانه در استانبول

بهترین منطقه استانبول کجاست؟

به عنوان یک شرکت فعال در حوزه فروش ملک و سرمایه گذاری، یکی از متداول‌ترین سوالاتی که مشتریان و مراجعه کنندگان مطرح می‌کنند این است که بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول کجاست. باید بگوییم؛ همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. مثلا اگر هیچ محدودیتی از بابت قیمت خانه نداریم؛ خب بدون هیچ شکی بشیکتاش (BEŞİKTAŞ) با آن ویوو بی نظیر تنگه بسفر و یا (Bebek) با ویلاهای لوکس و مجلل، یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

سایر محلات که از قیمتی معقول‌تر برخوردارند و برای خرید خانه انتخابی مناسب به شمار می‌آیند عبارتند از:

در ابتدا بگوییم که مناطق استانبول به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم‌بندی می‌شوند که ما در این بخش بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول در هرکدام از این مناطق را به تفکیک معرفی خواهیم کرد.

آنچه دیگران میخوانند : معوف ترین رستوران های ترکیه و فرودگاه های بین المللیه ترکیه مانند فرودگاه آتاتورک(ataturk limani) 

اروپایی:

بهترین منطقه استانبول در بخش اروپایی به شرح زیر است:

·ماسلاک – ساریر

ماسلاک را باید یکی از بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول بدانید که طی چند سال گذشته حسابی توجه خریداران خانه در استانبول را به خود جلب کرده است. چه بسا از ماسلاک منطقه ساریر به عنوان نگین درخشان شمال استانبول یاد می‌کنند، جایی که زیباترین برج‌های مسکونی و تجاری در آن واقع شده و چهره شهر را زیبا کرده است.

برج‌های این منطقه بسیار لوکس بوده و ساختاری منظم و سازه‌هایی بسیار زیبا دارند. بطور کلی میتوان گفت؛ ماسلاک محله‌ای اعیان‌نشین بوده و محبوبیت بالایی در نزد این قشر از جامعه دارد. میتوانید برای مشاهده واحدهای این منطقه روی مشاوران و متخصصان ایستمون حساب باز کنید.

خرید خانه در استانبول

·آتاکوی

آتاکوی بخشی از منطقه باکرکوی در قسمت اروپایی استانبول است که مجموعه‌ای از رزیدانس‌های لوکس و لاکچری ساحلی در آن قرار دارد. دسترسی آسان به بازار و وجود هتل‌های لوکس در این منطقه، عامل مهمی بوده تا لقب بهترین منطقه استانبول به آن داده شود.

از مهم‌ترین مزایایی که خرید ملک در آتاکوی استانبول با خود به همراه دارد، موقعیت جغرافیایی آن و قرارگیری‌اش در خط ساحلی دریاست. متریال‌های بکار رفته در تمامی پروژه‌ها بالاترین سطح کیفیت را داراست و بهره مندی از بروزترین تکنولوژی روز باعث شده تا افراد متمول زیادی آتاکوی را به عنوان بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول انتخاب نمایند. برای مشاهده واحدهای مسکونی و تجاری این منطقه با مشاوران ایستمون ارتباط برقرار کنید.

خرید خانه در استانبول - منطقه آتاکوی استانبول

·شیشلی

از دید کسانی که عاشق در دسترس بودن مراکز خرید و به طور کل داشتن دسترسی خوب برای یک منطقه هستند شیشلی را باید معروف‌ترین و بهترین منطقه استانبول در بین 39 منطقه موجود دانست که جزء قدیمی‌ترین بخش‌های استانبول هم شناخته می‌شود. جالب اینجاست که قدمت برخی از ساختمان‌های این منطقه به قرن نوزدهم میلادی برمیگردد و یکی از مشهورترین بیمارستان کودکان هم در این منطقه ساخته شده است.

مرکز خرید مشهور جواهیر هم در این منطقه واقع شده و میتوانید هتل‌ها و برج‌های مشهور زیادی را در این منطقه ببینید.

خرید خانه در استانبول - منظقه شیشلی استانبول

آسیایی

شاید تعجب برانگیز باشد اما به گمان بسیاری شاید بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول، در بخش آسیایی قرار دارد. این مناطق عبارتند از:

·اسکودار

منطقه اسکودار محله‌ای پرجمعیت و بسیار بزرگ در منطقه آسیایی شهر استانبول است که از شمال با بیکوز، از شرق با عمرانیه، از جنوب با کادیکوی، از جنوب شرقی با آتاشهیر و از غرب با تنگه بسفر همسایه است. نکته قابل توجه اینجاست که با وجود جذابیت مناطق اروپایی، منطقه اسکودار بیش از نیمی از جمعیت استانبول را در خود جای داده و توانسته در لیست بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول قرار گیرد. منطقه‌ای که اکثر کاخ‌های مشهور و قصرها‎، رستوران‌های لوکس و توریستی و غیره در آن جای گرفته است.

خرید خانه در استانبول - منطقه اوسکودار

به عقیده بسیاری از مردم ترکیه، اگر میخواهید استانبول واقعی را بشناسید باید به محله اسکودار بروید. می‌توانید برای مشاهده پروژه‌های لوکس این منطقه با مشاوران و کارشناسان ایستمون ارتباط برقرار کنید.

·کادیکوی

مگر میشود قصد مهاجرت و خرید ملک در استانبول را داشته باشید و کسی به شما منطقه کادیکوی را به عنوان بهترین منطقه استانبول پیشنهاد معرفی نکرده باشد؟!

Kadiköy یکی از قدیمی‌ترین، معروف‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق استانبول است که با خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار در آن، نه تنها موفق به اخذ پاسپورت و تابعیت کشور ترکیه خواهید شد، بلکه بهترین نوع دسترسی حمل و نقل عمومی را هم شاهد خواهید بود. از طرفی نزدیکی به ساحل و ساخت و ساز برج‌های لوکس که بهترین متریال‌ها را در اختیار دارند، باعث شده این محله در طی چند سال گذشته رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کند و زندگی در آنها رویایی‌تر از آن چیزی باشد که تصور می‌کنید.

خرید خانه در استانبول - منطقه کادیکوی

·بیکوز

برای معرفی منطقه بیکوز به عنوان یکی از بهترین مناطق شهر استانبول می‌خواهید از آب و هوای آن بگوییم زیرا به شدت تحت تاثیر دریای سیاه و مدیترانه‌ست و همین مسئله عامل مهمی بوده تا شمار مشتریان و متقضیان خرید ملک در این محله به شدت افزایش یابد. به عبارتی با خرید ملک در این منطقه می‌توانید هر چهار فصل سال را تجربه کرده و از آن لذت ببرید.

این منطقه در سمت آناتولی وجود دارد و قیمت خانه در آن بسیار معقول‌تر از سایر مناطق است. شاید به همین دلیل در لیست بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول قرار گرفته است. البته به خوبی آگاهید که هر پروژه با توجه به امکانات، دسترسی به امکانات عمومی و نقطه‌ای که در آن قرار دارد، از قیمتی متفاوت برخوردار است. می‌توانید برای مشاهده پروژه‌هایی با قیمت مناسب در محله بیکوز با مشاوران ایستمون ارتباط برقرار کنید.

خرید خانه در استانبول - منطقه بیکوز

·آتاشهیر

آتاشهیر از آن مناطقی‌ست که در طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و مهاجران زیادی این منطقه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند. کافیست سری به منطقه آتاشهیر بزنید، مطمئنا از ساخت و ساز آن تعداد برج‌های لوکس، کافه و رستوران و فعالیت برندهای مختلف متعجب خواهید شد. به عبارت ساده‌تر در منطقه آتاشهیر تمامی امکانات گسترده رفاهی فراهم آمده تا متقاضیان خرید ملک به راحتی، آتاشهیر را در لیست بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول قرار دهند و از پروژه‎های مختلف این منطقه بازدید کنند.

خرید خانه در استانبول - منطقه آتاشهیر

و در آخر

به خوبی آگاهیم که بازدید از پروژه‌های مختلف و انتخاب خانه‌ای لوکس و در عین حال مناسب از نظر قیمتی، مقوله بزرگ و پروسه طولانی‌ست که شما را خسته می‌کند. اما می‌خواهیم این نوید را بدهیم که مشاوران و کارشناسان ایستمون در این مسیر همراه شما بوده و با راهنمایی‌های کامل و دقیق خود، به شما در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین خانه یاری می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از پروژه‌های مختلف در این مناطق و سایر مناطق خوب استانبول با کارشناسان ایستمون در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

ارسال دیدگاه