مناسب ترین قیمت خرید ملک در ترکیه با بهترین شرایط پرداخت !

ژانویه 31, 2023
0 دیدگاه
مناسب ترین قیمت خرید ملک در ترکیه با بهترین شرایط پرداخت

بهترین آفرها و قیمت ملک در ترکیه را از ایستمون بگیرید

آیا شما هم به دنبال مناسب‌ترین قیمت خرید ملک در ترکیه هستید؟ بدون هیچ شکی، تمامی سرمایه‌گذاران می‌دانند خرید ملک با قیمت مناسب، به مراتب سود بیشتری را برایشان به دنبال دارد. از طرفی چه کسی بدش می‌آید خانه‌ای با شرایط ایده‌آل، اما با قیمتی مناسب بخرد؟ اما سوالات و مسائل بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد. اول از همه اینکه؛ قیمت ملک در ترکیه چقدر است تا بتوانیم مناسب ترینِ آن را بیابیم؟ آیا خودمان می‌توانیم این مسیر را به تنهایی طی کنیم؟

خرید خانه در ترکیه، اگر که به زبان ترکی استانبولی تسلط نداشته باید و روال و مراحل خرید خانه را ندانید، کاری بسیار سخت و طاقت فرساست. چه بسیار افرادی را میشناسیم که به دلیل عدم آگاهی، گرفتار کلاهبرداران و سودجویان شده‌اند و بخش بزرگی از سرمایه‌شان را از دست داده‌اند. از همین‌رو میتوانیم به شما تضمین دهیم؛ ایستمون به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های املاک فعال در ترکیه، همواره بهترین آفرها و قیمت خرید ملک در ترکیه را ارائه می‌دهد و شما را به خواسته‌تان میرساند. در ادامه بیشتر دراین خصوص صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

قیمت خرید ملک در ترکیه از مشاوران املاک تا سازنده‌ها

قیمت خرید ملک در ترکیه از مشاوران املاک تا سازنده‌ها

بدون هیچ شکی خرید خانه در کشوری خارج از وطن، سختی‌های خاص خود را دارد. خصوصا اگر دست و پا شسکته از زبان‌شان بدانید و کسی هم شما را همراهی نکند. تقریبا در این لحظات است که زندگی در کشور غریب را درک خواهید کرد!

زیرا اکثر مشاورین املاک به دلیل عدم آگاهی شما نسبت به قیمت خرید ملک در ترکیه، قیمت‌های بسیار بالاتری را به شما ارائه می‌دهند. یا در صورت نیمه ساخت بودن پروژه، بدون توجه به نام و اعتبار سازنده، صرفا به دنبال فروش ملک بوده و چه بسا این امکان وجود دارد؛ پروژه‌ای 5 سال از مدت زمان ساخت آن باقی مانده باشد و در این میان شما به دنبال خانه‌ای برای سکونت باشید!

این نکات شاید در ابتدا پیش پا افتاده به نظر آیند، اما اگر مشورت و آگاهی پشت آن نباشد، می‌تواند خسارات زیان باری را به دنبال داشته باشد.

چرا ایستمون بهترین قیمت خرید ملک در ترکیه را ارائه می‌دهد؟

چرا ایستمون بهترین قیمت خرید ملک در ترکیه را ارائه می‌دهد؟

این مسئله را به خاطر بسپارید؛ مشاور املاک ایستمون، از تیمی حرفه‌ای برخوردار است و هدف آن صرفا فروش ملک به خریداران نیست!  

درواقع ایستمون وظیفه خود میداند؛ با ارائه مشاوره‌های کاربردی و البته مطرح کردن پرسش‌ها و دریافت پاسخ از جانب متقاضیان خرید ملک در ترکیه، در ابتدا نیاز آنها را شناسایی کند. درواقع برخی از افراد، به زندگی در بخش اروپایی علاقمند هستند و میخواهند در محیطی مدرن، شلوغ و البته نزدیک به لوکس‌ترین خیابان‌ها و مراکز خرید استانبول زندگی کنند. اما در این میان هستند افرادی که به محیطی آرام علاقمندند و میخواهند با نزدیکی به دریا، از آرامش آن بهره‌مند شوند. از طرفی برخی دیگر صرفا به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستند و چه بسا با خرید یک آفیس، هوم آفیس یا حتی مغازه، نیازشان برطرف می‌شود.

پس آفرها و پیشنهاداتی که برای هرکدام از این افراد ارائه می‌شود، متفاوت است. از همین‌رو تیم ایستمون در ابتدا مشاوره کاملی را ارائه داده و نیاز مشتری را شناسایی می‌کند و سپس در همان راستا، پروژه‌های مختلفی را برای آنها ارسال می‌نماید.

ایستمون چطور بهترین آفرها و پیشنهادات قیمت خرید ملک در ترکیه را دارد؟

از طرفی دیگر مجموعه بزرگ ایستمون با روابط گسترده و جایگاهی ویژه در بازار املاک ترکیه توانایی این را دارد که از سازنده‌گان املاک بهترین و ویژه‌ترین آفرها و تخفیفات را دریافت کند، در حالیکه بسیاری دیگر از مجموعه‌ها و افراد مشغول در این حوزه از چنین امکانی برخوردار نیستند،

البته این نکته قابل ذکر است؛ ایستمون همواره قبل از همکاری با سازندگان، درباره آنها به خوبی تحقیق کرده و نسبت به خوشنام بودن آنها، خوش قول بودنشان، کیفیت مصالح ساختمانی مورد استفاده و سایر موارد اطمینان حاصل می‌کنند.

همین توجه به ریزجزئیات را باید عامل مهمی بدانید که ایستمون را از سایر مشاورین املاک، متمایز می‌کند.

همراهی تیم ایستمون با شما در تمام مراحل

همراهی تیم ایستمون با شما در تمام مراحل

یکی از مهم‌ترین مسائلی که درخصوص خدمات ایستمون وجود دارد، همراهی تیم ایستمون در فرآیند خرید خانه است. درواقع ایستمون از لحظه آگاهی از قیمت خرید ملک در ترکیه تا لحظه ثبت سند، انتقال پول، دریافت سند و همچنین دریافت پاسپورت همراه شما بوده و تنهای‌تان نمی‌گذارد. حتی اطلاعات کامل و دقیقی را درخصوص مسائل حقوقی در اختیارتان قرار می‌دهد.

از طرفی تیم وکلای ایستمون، در سه زبان فارسی، ترکی و عربی، همراه شما بوده و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین مسئله‌ و دغدغه‌ای ذهن شما را به خود مشغول نماید و در تمام مراحل بررسی، مقایسه و انتخاب ملک و حتی پس از خرید ملک برای تمام امور اداری و اخذ اقامت و یا شهروندی در کنار شماست تا تجربه یک انتخاب و خرید موفق را برای شما بسازد.

خرید خانه قسطی در ترکیه

خرید خانه قسطی در ترکیه

به خوبی آگاهیم که در شرایط کنونی ایران، افراد زیادی متقاضی آگاهی از قیمت ملک در ترکیه و حتی خرید آن هستند. اما به دلیل وجود برخی مسائل قادر به پرداخت کامل و خرید نقد ملک را ندارند. خب باید بگوییم؛ که امکان خرید خانه قسطی در ترکیه وجود دارد!

درواقع ایستمون با توجه به اعتباری که در مارکت املاک در میان فروشندگان و سازندگان بدست آورده، می‌تواند با صحبت‌ها و رایزنی‌های مختلف، شرایط خرید خانه قسطی را هم برای علامندان به خرید ملک در ترکیه فراهم آورد. کافیست در مرحله اول مشاوره، شرایط خود را با کارشناسان ایستمون در میان بگذارید. مطمئن باشید که در نهایت به خواسته‌تان خواهید رسید.

و در آخر

در این مقاله تلاش کردیم از قیمت خرید ملک در ترکیه با شرایط بسیار معقول و عالی برای شما بگوییم. اینکه ایستمون چطور میتواند به شما در این مسیر کمک کند. البته که مطمئنا می‌دانید،  تمامی خدمات ایستمون در این مقاله نمی‌گنجد. توصیه داریم؛ اگر که میخواهید از مناسب ترین قیمت خرید ملک در ترکیه باخبر شوید و بهترین آفرهای موجود را ببینید، حتما با کارشناسان ایستمون ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی‌های کامل و دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

ارسال دیدگاه