مزایای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه

فوریه 26, 2023
0 دیدگاه
سرمایه گذاری املاک و مستغلات

معرفی مناطق نزدیک فرودگاه استانبول برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه

حتما آوازه فرودگاه جدید استانبول را شنیده‌اید. فرودگاهی که از آن به عنوان یک شاهکار یاد می‌کنند و جزء بزرگ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین فرودگاه‌های جهان به حساب می‌آید! درواقع از آنجایی که شهر استانبول، به یکی از محبوب‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای دنیا تبدیل شده، وجود چنین فرودگاهی برای اعتبار بخشیدن به این شهر کاملا ضروری بود. از همین‌رو دولت ترکیه، با دستور رجب اردوغان دست به کار شد تا یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های جهان را در این شهر زیبا افتتاح کند. چه بسا که همین اقدام، منجر به سرازیر شدن سرمایه‌گذاران و سرمایه‌های زیادی به این کشور شد و این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه مشتاق نباشد.

فرودگاه استانبول در قسمت اروپایی و شمال استانبول قرار دارد و فاصله آن از دریای سیاه و منطقه آرناوت کوی خیلی زیاد نیست. اگر بخواهیم خیلی دقیق به موقعیت جغرافیایی این فرودگاه اشاره کنیم باید بگوییم که فرودگاه جدید استانبول بین دو دهکده Tayakadın و Akpınar واقع شده و از سال 2019 به طور کامل و به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن فعالیت خود را آغاز کرده است.

با این حال؛ قرار نیست که در این مقاله درباره این فرودگاه صحبت کنیم! درواقع میخواهیم با توجه به موقعیت رو به رشد مناطق نزدیک این فرودگاه، فرصت‌های مهم و سودآور سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه را به شما معرفی نمائیم. پس با ما همراه باشید.

فاصله و دسترسی فرودگاه استانبول با مناطق مهم
فاصله و دسترسی فرودگاه استانبول با مناطق مهم

فاصله و دسترسی فرودگاه استانبول با مناطق مهم

یکی از مسائل و موضوعاتی که در خصوص سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه، خصوصا در نزدیکی فرودگاه جدید استانبول وجود دارد، فواصل و راه‌های دسترسی آن است. همه می‌دانیم که سیستم حمل و نقل در ترکیه، خصوصا استانبول، به بهترین شکل ممکن فعالیت می‌کند. در واقع تقریبا خطوط مترو تمامی قسمت‌های شهر را به یکدیگر متصل می‌کند و اتوبوس‌ها نیز از همه مناطق و محلات عبور می‌کنند. البته در این میان نباید از سایر وسایل حمل و نقل مثل متروبوس و دلموش هم غافل شد.

اما فواصل به چه اندازه‌ست؟

  • فرودگاه استانبول – آوجیلار : 53 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول – کارتپه: 38 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول – تکسیم: 40 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول – لونت: 36 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول – اسکودار: 47 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول – کادیکوی: 52 کیلومتر
اهمیت سرمایه گذاری و خرید ملک در نزدیکی فرودگاه استانبول
اهمیت سرمایه گذاری و خرید ملک در نزدیکی فرودگاه استانبول

اهمیت سرمایه گذاری و خرید ملک در نزدیکی فرودگاه استانبول

تقریبا 10 سالی می‌شود که کشور ترکیه تبلیغات گسترده‌ای را در راستای جذب سرمایه‌گذاران به سمت خود آغاز کرده و همین مسئله باعث شده تا این کشور، خصوصا شهر استانبول بطور قابل توجه و چشمگیری پیشرفت کند. اگر با هدف سرمایه‌گذاری به استانبول بیایید، می‌توانید به وضوح ببینید برخی از مناطق آن، پیشرفتی فراتر از تصور داشته و مسلما سرمایه‌گذاری در آنها نیازمند صرف بودجه گزافی‌ست. با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، در چنین موقعیت‌هایی، روی آوردن به زمین‌های ارزنده، یکی از بهترین فرصت‌هایی‌ست که باید نهایت بهره را از آنها برد.

این روزها هم ارزنده‌ترین زمین‌ها و مناطق در نزدیکی فرودگاه جدید استانبول قرار گرفته‌اند. درواقع با خرید ملک و سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه در این مناطق می‌توانید مطمئن باشید که در آینده‌ای نه چندان دور، نه تنها سرمایه شما چند برابر شده، بلکه مزایای بسیار زیادی را نیز در قِبَل آن بدست خواهید آورد.

اما آیا مناطق نزدیک به فرودگاه استانبول را می‌شناسید؟ در ادامه بهترینِ این مناطق را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی مناطق نزدیک فرودگاه استانبول
معرفی مناطق نزدیک فرودگاه استانبول

معرفی مناطق نزدیک فرودگاه استانبول

اگر که به سرمایه‌گذاری‌های سودآور در طی چند سال آینده فکر می‌کنید، خرید ملک و سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه، آن هم در مناطق نزدیک به فرودگاه استانبول یکی از گزینه‌های مناسب پیش روی شماست. البته یک نکته‌ای در این زمینه وجود دارد؛ برای کنترل و مدیریت بودجه خود حتی می‌توانید به سراغ ملک‌های درحال ساخت یا حتی اقساطی بروید. این پروژه‌ها از قیمت معقول‌تری برخوردارند و تا زمان تکمیل نهایی، منطقه مربوطه دستخوش تغییر شده و به ارزش آنها افزوده می‌شود.

کارشناسان ما در ایستمون می‌توانند پروژه‌های مختلفی را با این خصوصیات به شما معرفی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما بروید. اما سوال مهم اینجاست؛ مناطق مهم و نزدیک به فرودگاه جدید استانبول کدام‌اند؟

باشاک شهیر
باشاک شهیر

·       باشاک شهیر

باشاک شهیر یکی از مناطق قسمت اروپایی استانبول است که به دلیل آب و هوای بسیار معتدل و جاذبه‌های گردشگری متنوع، آپارتمان‌سازی و برج‌سازی‌های گسترده‌ای در آن انجام شده و ساکنان بسیار زیادی دارد. منطقه‌ای رشد یافته و رو به رشد که همچنان فرصت‌های بسیار زیادی برای پیشرفت در آن دیده می‌شود.

این منطقه شبکه حمل و نقل بسیار گسترده‌ای دارد که می‌توانیم به اتوبوس‌های عمومی و خصوصی، مترو و تراموا اشاره کنیم. خط مترو نیز از این منطقه عبور می‌کند که امکان دسترسی به خط مارمارای، میدان تکسیم، بشیکتاش و سایر مناطق استانبول را برای افراد فراهم می‌آورد.

اگر که می‌خواهید سرمایه گذاری در ترکیه را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید، به یک مشاور کاربلد و حرفه‌ای نیاز دارید. می‌توانید در این مسیر روی کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای ایستمون، کسانی که بطور کامل به قوانین حقوقی خرید ملک در ترکیه آشنایی دارند، حساب باز کنید.

منطقه آرناووت کوی
منطقه آرناووت کوی

·       منطقه آرناووت کوی

منطقه آرناووت استانبول به معنی دهکده آلبانیایی است. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول است و از شمال به دریای سیاه ، از جنوب به آوجیلار و اسنیورت ، از شرق به جنگل بلگراد و از غرب به چاتالجا همسایه می‌باشد. باید این نکته را بدانید که دو منطقه با این اسم در استانبول وجود دارد.

درواقع منطقه استانبول آرناووتکوی دارای طولانی‌ترین ساحل از دریای سیاه است و منطقه ساریر را در خود جای داده‌ است. درحالیکه آرناووت کوی در فاصله 35 کیلومتری از مجیدیه کوی و همچنین 30 کیلومتری امینونو قرار گرفته است.

نکته مثبت اینجاست که فرودگاه استانبول (بزرگ‌ترین فرودگاه استانبول و جهان) در همین منطقه واقع شده است.

دسترسی به این منطقه خیلی سخت نیست. با توجه به اینکه جدیدا خط متروی جدیدی از منطقه کایتانه به فرودگاه استانبول راه‌اندازی شده و از این منطقه هم میگذرد. علاوه براین؛ تاکسی و اتوبوس‌های مختلفی از این منطقه میگذرند که میتوان از آنها بهره مند شد. مراکز خرید متعددی هم در این منطقه راه‌اندازی شده که نشان از آینده بسیار درخشان و سرمایه‌گذاری سودآور دارد.

ایوب سلطان
ایوب سلطان

·       ایوب سلطان

منطقه ایوب سلطان را باید مذهبی‌ترین منطقه شهر استانبول دانست. منطقه‌ای که در مقبره ایوب الانصاری که گفته می‌شود از یاران پیامبر در جنگ‌های صداسلام بوده و در اطراف استانبول کشته شده است. البته که شهرت این منطقه به مقبره آن نیست. مرکز خرید ایوب پارک؛ ایسفانبول؛ تپه سفید، اکسیس و حالیج و جواهیرمال در فاصله بسیار نزدیک  از آن قرار دارد و خطوط مترو، اتوبوس، تاکسی و غیره راه دسترسی به آن را بسیار ساده کرده است.

شاید این منطقه بافتی قدیمی داشته باشد، اما راه‌اندازی مراکز خرید مختلف و دسترسی آسان آن باعث شده در طی چندسال گذشته بسیار مورد توجه قرار گیرد و به یک منطقه مناسب برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه و استانبول تبدیل شود.

و در آخر

با توجه به مواردی که در این مقاله درخصوص سرمایه‌ گذاری در ترکیه و خرید ملک در نزدیکی فرودگاه جدید استانبول گفتیم؛ آیا فکر می‌کنید که برای شروع این فرآیند آماده‌اید؟ البته که شما در این مسیر به راهنمایی‌ها و مشاوره‌های بیشتری احتیاج دارید. درواقع پیدا کردن زمین و پروژه‌ای ارزنده که بتواند نیاز شما از سرمایه‌گذاری را برآورده کند کار ساده‌ای نیست. حضور یک مشاور کاربلد کمک می‌کند تا از پروژه‌های ارزنده‌تری بازدید کنید، نسبت به مسائل حقوقی مطلع شوید و از همه مهم‌تر اینکه گرفتار سازنده بدقول و کلاهبردار نیوفتید! توصیه داریم برای دریافت مشاوره و برخورداری از اطلاعات کامل مشاوران ایستمون، به بخش تماس با ما بروید.

ارسال دیدگاه