معرفی منطقه آوجیلار

می 5, 2022
0 دیدگاه
معرفی منطقه آوجیلار

منطقه آوجیلار

منطقه آوجیلار (avcilar)در ضلع اروپایی استانبول واقع شده و برای افرادی که به دنبال آرامش و آسایش هستند، یک محله ایده آل است.

آوجیلار منطقه ای به دور از شلوغی و هیاهوی شهری است، با این حال رفت و آمد از این منطقه به سایر نقاط شهر برای ساکنان آوجیلار آسان است.

این منطقه در کنار دریا واقع شده است. اگر خانه های ساحلی را که آرام و زیبا هستند را ترجیح می دهید، خرید املاک در آوجیلار گزینه های ملکی کاملی برای شما خواهند بود.

منطقه آوجیلار در شمال دریای مارمارا قرار گرفته، با سرمایه گذاری های بسیار در بخش زیربنایی و امکانات رفاهی و آموزشی در دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است.

می توان به وجود 186 مدرسه و دانشگاه در این منطقه اشاره کرد. با سرمایه گذاری های اخیر در بخش صنعت، آوجیلار به یک منطقه صنعتی تبدیل شده است.

آوجیلار به دلیل بازگشت سرمایه سریع در خرید ملک، مورد توجه شرکت های ساخت و ساز و  خریداران خانه در استانبول قرار گرفته است.

منطقه آوجیلار

خرید ملک در آوجیلار

خرید ملک در آوجیلار طی سه سال اخیر بیش از 80 درصد رشد داشته است. اگر شما هم قصد خرید ملک در ترکیه و مهاجرت به این کشور را دارید با مشاوران ماه استانبول تماس بگیرید.

منطقه آوجیلار که در بخش اروپایی استانبول واقع شده از شرق با کوچوک چکمجه، از شمال با باشاک شهیر و از غرب با اسنیورت و بیلیکدوزو همسایگی دارد.

این منطقه شامل 10 محله است.

آنچه دیگران میخوانند : خرید ملک در ترکیه و رستوران های معروف استانبول.

آوجیلار مرکزآمبارلی، جیهانگیر، گوموش پالا، دنیزکشکلر، یونیورسیته ماحاله سی، موصطافا کمال پاشا، فیروزکوی، تاهتاکاله و یشیلکنت است.

خرید ملک در آوجیلار بسیار هوشمندانه است، چون منطقه ‌ای دارای موقعیت خاص در استانبول است و مرزهای جنوبی آن دارای زیباترین سواحل دریای مرمره است.

این سواحل، محلی بسیار مناسب برای تفریح، پیاده روی، ورزش و پیک‌ نیک‌ های خانوادگی هستند.

این منطقه دارای ویلاهای رو به دریا و سیته های بزرگ با معماری بسیار مدرن و تمام امکانات رفاهی است.

اگر قصد خرید ملک در آوجیلار دارید برای انتخاب، اقامت، شهروندی و دریافت پاسپورت ترکیه با مشاوران ماه استانبول ارتباط بگیرید.

خرید ملک در منطقه آوجیلار

ویژگی های منطقه آوجیلار

هنوز خط متروی آوجیلار فعال نشده و متروبوس از مهم ترین وسایل نقیله عمومی است.

ساحل آمبارلی از ویژگی های منطقه آوجیلار است که با کافه ها و مراکز تفریحی از نقاط محبوب این منطقه به شمار می رود.

پارک ساحلی آوجیلار هم با داشتن امکانات مختلف مکان مناسبی برای گذراندن وقت در آوجیلار است.

این منطقه که به عنوان یک دهکده تا قبل از دوره جمهوریت شناخته می شد در ابتدا ارمنی ها، رومیان و یونانیان در آن زندگی می کردند.

افراد ثروتمند با حضور در این منطقه اقدام به برگزاری جشن ها و مراسم های شکار می ‌کردند.

آوجیلار در زبان ترکی به معنی شکارچی است. نام این منطقه نیز به همین دلیل و وجود مناطق شکار نهاده شده است.

در ابتدای قرن بیستم منطقه آوجیلار به عنوان یک منطقه کوچک و روستایی کم جمعیت در کنار ساحل قرار داشت.

با این وجود از دهه ۸۰ به بعد پیشرفت و رشد چشمگیری در این منطقه مشاهده شده است. امروزه با افزایش چشمگیر جمعیت خانه ها و ساختمان های مدرنی در این منطقه مشاهده می شود.

یکی دیگر از ویژگی های منطقه آوجیلار موزه برفی و پارک ساحلی آوجیلار است که از جذابیت ها و زیبایی های این منطقه به شمار می روند.

وجود رستوران ها و سینماها، مجتمع های تجاری، کافه ها و مغازه های کوچک با سبک مدرن آمریکایی موجب شده که شلوغی زیادی در بازارهای منطقه آوجیلار باشد.

در سواحل این منطقه می ‌توان موزه خانه آتاتورک را نیز مشاهده کرد.

 

ویژگی های منطقه آوجیلار

دسترسی های منطقه آوجیلار

آوجیلار در غرب استانبول واقع شده و دسترسی مستقیم به ساحل دارد. آوجیلار با مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد که به وسیله  بزرگراه TEM (E-80) و بزرگراه  E-5 (D-100) دسترسی کاملی به کل شهر پیدا می ‌کند.

بزرگراه E5  که در زبان ترکی استانبولی آن را (ا بش) می‌ خوانند، بزرگ ‌ترین شاهراه استانبول است که به وسیله متروبوس دسترسی به منطقه آوجیلار را برای تمام ساکنان آسان کردخ است.

متروبوس وسیله‌ ای شبیه اتوبوس ‌های بی آر تی (اتوبوس های تندرو) در تهران است که بدون کوچک ‌ترین توقفی بر اثر ترافیک با سرعت بالا، کل مسیر را طی می کند و دارای ایستگاه های متعددی است.

آوجیلار دارای پارک‌ های وسیع، سینما و سالن ‌های کنسرت و همچنین موسسات آموزشی زیادی است که در بین این موسسات آموزشی، دانشگاه پردیس Avcılar استانبول از اهمیت بالایی در استانبول برخوردار است.

در این دانشگاه دانشکده مهندسی، دانشکده دامپزشکی، دانشکده های بازرگانی و همچنین دانشکده‌ های علوم فنی وجود دارند.

آوجیلار دارای حوزه‌ های فعال در زمینه ماهیگیری و کشاورزی است. تاکستان‌ های آوجیلار به بخشی از تاریخ این منطقه تبدیل شده و پتانسیل صادرات این منطقه به تمام استانبول قابل توجه است.

بیش از 250 کارخانه صنعتی اعم از کارخانه ‌های بزرگ و کوچک در آوجیلار فعالیت می ‌کنند که به ترتیب اهمیت در زمینه‌ های سخت افزار و صنعت پارچه و پوشاک قرار دارند.