مزایای سرمایه گذاری در ترکیه و فواید این کار در سال 2022 چیست؟

ژانویه 5, 2022
0 دیدگاه
مزایای سرمایه گذاری در ترکیه و فواید این کار در سال 2022 چیست؟

سرمایه گذاری در ترکیه

دلیل رشد اقتصادی، اقتصاد پایدار، فرصت های سرمایه گذاری در ترکیه بیشماری را ارائه داده است و سرمایه گذاران خارجی بسیاری را به خود جذب می‌‎نماید.

طبق آمارهای رسمی، ترکیه هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان را داراست که در سال 2020 میلادی تولید ناخالص داخلی (GDP) آن به میزان 3.8 درصد افزایش پیدا کرده است.

مالیات پایین، بازار توسعه یافته منطقه‌ای، زیرساخت ها و موقعیت مکانی عالی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در ترکیه است که از همین رو سرمایه گذاران خارجی، ترکیه را برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف انتخاب می‌کنند.

سرمایه گزاری در ترکیه

موقعیت مکانی و زیرساخت های عالی برای سرمایه گذاری

موقعیت استراتژیک ترکیه و دسترسی آسان از اروپا و آسیا به آن، شهرهای مهم اقتصادی این کشور را به گزینه های برتری برای بازرگانان تبدیل کرده است.

شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، آدانا ، ازمیر و بورسا می‌توانند انتخاب مناسبی برای این امر باشند.

سواحل دریای سیاه، مارمارا، دریای اژه و دریای مدیترانه علاوه بر صنعت حمل و نقل توسعه یافته و پیشرفته، دستاوردهای زیادی را برای بخش های مختلف اقتصادی این کشور به ارمغان آورده اند.

این کشور دارای ۸،۵۰۰ کیلومتر خط ساحلی است که در بیشتر آن ها بندرهای مهم و کلیدی قرار دارد که برای انواع کسب و کارهای تجاری می‌توانند کاربردی و مناسب باشند.

سیستم راه آهن در ترکیه حدود ۱۱۰۰۰ کیلومتر را پوشش می دهد و به دلیل اصلاحات برنامه ریزی شده و جدید دولت، روزانه در حال رشد و توسعه می‌باشد.

سرمایه گذاری در ترکیه

حمل و نقل در ترکیه

نقل و انتقال سریع در ترکیه پیامدهای مستقیمی در بخش های مختلف اقتصادی در کشور و خارج از آن دارد.

علاوه بر آن، شبکه‌ی بزرگ حمل و نقل جاده‌ای که دارای سیستمی مدرن و جدید است و حدود ۳۸۳،۰۰۰ کیلومتر را پوشش می دهد، می‌تواند یکی از اصلی ترین مزایای سرمایه گذاری در ترکیه نیز باشد.

آنچه دیگران میخوانند : مالیات در ترکیه و مهاجرت به ترکیه

ارسال دیدگاه